Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Lov na medveda

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 06 maj 2022 12:05
Nikolija Popović
Da li ja to hoću da kažem da Rusija u ovom sukobu TRENUTNO stoji loše? Da. Ali tako je sa Rusima. Delovali su vrlo loše i u vreme unekoliko sličnog Finskog rata 1940. mučeći se mesecima sa žilavom finskim otporom. A da i ne govorimo koliko su tek „loše“ – i neuporedivo gore – stajali u jesen-zimu 1941. U ratu, kao i u sportu, pamti se samo konačni rezultat. A lov na ruskog medveda je uvek bio krajnje rizičan poduhvat.




Ni po babu, ni po stričevima. Odličan tekst. Slomiće Rusija Imperiju, smo polako!
Preporuke:
126
24
2 petak, 06 maj 2022 12:11
...
Slažem se sa g.Vukadinovićem da Rusija vodi rat protiv USA i UK + njihovi sateliti.

I pobediće Rusija, sa njima/nama je Bog!
Preporuke:
140
13
3 petak, 06 maj 2022 12:11
Španija / Ukrajina
Đorđe Vukadinović: zato je više nego osnovano strahovanje da će ova kriza potrajati, i da joj kraj sa sigurnošću ne vide čak ni oni koji su je stvorili i zakuvali. I to je, zapravo, i jedino što se u ovom trenutku može pouzdano reći. Tačnije, to je jedna od dve stvari. A druga je da, verovali ili ne, može biti još i mnogo, mnogo gore.



Da, realna je mogućnost nuklearnog rata ili Trećeg svjetskog rata.

Nešto sve podsjeća na "Španski građanski rat" pred Drugi svjetski rat u kojem su gotovo sve evropske sile bile umiješane.
Preporuke:
71
18
4 petak, 06 maj 2022 12:26
Ruska šeprtlja
ĐORĐE VUKADINOVIĆ:. Možda će se ispostaviti da je Putin sa ovom intervencijom, zapravo, previše zakasnio? I da je, sve čekajući povoljan trenutak, možda uleteo u unapred pripremljenu zapadnu stupicu, u kojoj naprosto više nije bilo dobrih opcija. Naime, mogao je ili da i dalje trpi i gleda kako se Ukrajina intenzivno NATO-izuje i pretvara u „anti-Rusiju“.


DA, naravno da je zakašnjela intervencija,osam godina. Rusija ako je mislila da reaguje trebala je to učiniti 2014 godine u vrijeme Pula i smjene vlasti na ulici. Tada je bila mnogo povoljnija situacija za reakciju da je na poziv tadašnjeg predsjednika Janukoviča intervenirala "kada se vlast valjala na ulici" i čekalo se ko će je preuzeti. Ovako sa zakašnjenjem od osam godina nove vlasti su postavili svoje kadrove u vojsku, policiju, državnu bezbjednost i upravu i tu su Rusi "udarili na tvrdo" a bez poziva predsjednika Ukrajine koji su imali 2014 godine, Rusi su sada agresori jer su i sami priznali nove vlasti.
Preporuke:
81
21
5 petak, 06 maj 2022 12:51
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ludilo anglosaksonaca ide dotel da zabranjuju, tačnije menjaju naziv (ako se ne varam)francuskog filma "Z" u neki, ne upamtih tačno, "politički korektan".

NATO u blato!
Preporuke:
104
11
6 petak, 06 maj 2022 12:55
Kaćuša
Procvetale jabuke i kruške,
razvila se magla nad rekom.
Izlazila na obalu Kaćuša,
Na visoku obalu, na strminu.

Izlazila, pesmu zadevala,
o stepskom, sinjem orlu,
o onom, koga je volela,
o onom, čija pisma čuvala.

O, ti pesmo, devojačka pesmo,
ti leti za jasnim suncem,
i vojniku na dalekoj granici,
od Kaćuše prenesi pozdrav.


Nek' se seti devojke obične,
Nek' posluša, kako ona peva,
nek' zemlju čuva rodnu,
a ljubav će Kaćuša sačuvati.

Katюša

Rascvetali яbloni i gruši,
Poplыli tumanы nad rekoй;
Vыhodila na bereg Katюša,
Na vыsokiй bereg, na krutoй.

Vыhodila, pesnю zavodila
Pro stepnogo, sizogo orla,
Pro togo, kotorogo lюbila,
Pro togo, čьi pisьma beregla.

Oй, tы pesnя, pesenka devičья,
Tы leti za яsnыm solncem vsled,
I boйcu na dalьnem pograničьe
Ot Katюši peredaй privet.

Pustь on vspomnit devušku prostuю,
Pustь uslыšit, kak ona poёt,
Pustь on zemlю berežёt rodnuю,
A lюbovь Katюša sberežёt
Preporuke:
105
13
7 petak, 06 maj 2022 12:55
penzioner Cviko,
Ukrajina je uvertira za treći svetski rat. Da li će se sve završiti samo na uvertiri? Čisto sumnjam. Zapadna vojna industrija radi punom parom. Raznim merama stanovništvo zapada se privikava na nestašice koje vode ka bedi. U takvim uslovima stanovništvu zapada se lako objašnjava zašto je rat neophodan... .

Da su Rusi napravili stratešku grešku u pristupu vojnog delovanja jesu. Da su svu onu energiju koju su utrošili na severni deo Ukrajine usmerili na obalni, priobalni deo Ukrajine, danas bi Ukrajina bila bez mora. Svi putevi sa mora vode u ostatak Ukrajine. Dakle tu su u mirnodopskoj formi definisane strateški i taktičke tačke i pravci koji omogućavaju napredovanje na zapad Ukrajine. Obzirom da raspolažu sa podacima o vojnim tačkama u Ukrajini i da imaju visoko precizna borbena sredstva Rusi su mogli stalnim napadanjem strateških tačaka po celoj Ukrajini da drže tenziju i korak po korak da napreduju ka zapadu Ukrajine. "Potkovica" je bila pogrešan pristup. Od obale, linija fronta je uža
Preporuke:
40
32
8 petak, 06 maj 2022 12:57
hmm
Nije baš jasno kako to Rusija stoji loše kad ruska vojska stalno napreduje. Osvojili su Herson i Mariuopolj, ikako zapadni mediji i N1 to nisu nikad priznali, to ne menja situaciju na terenu. Trenutno drže trećinu Ukrajine, što je teritorija veća od Britanije i nastavljaju dalje. Zapadna propaganda nije prošla ne samo u Rusiji, nego ni u većem delu sveta, pa čak ni u okviru EU i NATO. Sve je više iskakanja iz američke linije, najbolji primer je Bugarska koja prvo požurila da sama sebi ukine ruski gas a sada se protivi embargu na rusku naftu. Jer su bugarski političari shvatili da su njihovom narodu bitniji gas i benzin nego pohvale iz Brisela i Vašingtona, i da je narod besan. A to da su Rusi računali da će zauzeti Kijev treći dan rata je samo medijska patka, jer nisu ni pokušali da ga zauzmu. Zauzeli su samo aerodrom, iz očiglednih razloga. Ono što jeste šira slika u ovom ratu nije medijsko nadvikivanje između RT i CNN, već ekonomske posledice.
Preporuke:
140
14
9 petak, 06 maj 2022 13:23
Piksi
Kad gledamo Zapad vidimo jedan moćan sistem, sa mnogo jakih parametara (ekonomija, keš, standard života, tehnološki napredak, vojska, mediji itd). Ali, taj Sistem je zasnovan na mnogo prljavim osnovama, eksploatacija čitavog sveta da bi imali to što imaju. Pojednostavljeno, moćan mafijaški sistem. Dok si član mafije dobar si im, kad nisi zbogom. Nema se prava na drugo mišljenje, koje se negde prizna.

Istok je globalno dosta čistiji. Nisu došli Rusi na granice USA i UK, već oni na ruske. Ne kradu Rusi koncesije po celom svetu i pljačkaju druge države, to radi NATO klika. Istok ima problem sa unutrašnjom organizacijom, političko-tajkunski sistem koji guši sposobne. U socio-ekonomskom smislu nije dobar sistem, i to je najveća slabost. Ruski milijaderi po celom svetu sa vilama, jahtama, fudbalskim klubovima dok im radnici rade za slabe plate, teško rešavaju stambeno pitanje, zdravstvo i školstvo slabo.

Kako će se ko iz ovog izvući i organizovati u budućnosti tek ćemo da vidimo.
Preporuke:
84
30
10 petak, 06 maj 2022 14:06
Vladimir Čeleketić
Naš najveći problem je što će i ono malo ruskog uticaja na Balkanu, praktično, sasvim nestati. Srbi, čini mi se, o tome najmanje pišu, kao da to, za Srbiju, nije najvažnije. Zapadne gazde više neće dozvoljavati Vučiću da "sedi na dve stolice", ne zato što neće imati obzir prema njemu (to nikad nisu ni imali), nego zato što više neće imati obzira prema ruskim interesima. Kakve mogućnosti to ostavlja Srbiji da brani svoje interese na KiM i RS, nije teško pogoditi. Vučić i ekipa će iskoristiti priliku da dodatno opljačkaju zemlju izgovarajući se "krizom" i "skokom cena". Ako ičeg ima dobrog u ruskoj zanimaciji u Ukrajini, to je da će, valjda (mada se ne bih kladio), Srbi konačno prestati da veruju u bajku kako će ih neka ruska vojna intervencija osloboditi zapadne okupacije.
Preporuke:
34
84
11 petak, 06 maj 2022 14:11
propast zapada
Tvrd je orah voćka čudnovata.
Ne slomi ga al'zube polomi.
Preporuke:
58
11
12 petak, 06 maj 2022 14:22
Milos
Ne bih rekao da su ruske obavestajne procene lose, sta je dokazano nekoliko puta tokom SVO. S druge strane, ni NATO/Ukrajina ne stoje lose, za sta je dokaz ubistvo nekoliko ruskih visokih oficira (general-major Vitalij Gerasimov, kontraadmiral Andrej Palij, koji je bio zamenik komandanta Crnomorske flote). Nakon potapanja krstarice Moskva su stvari jasnije. Radi se o mozda najvecem sukobu u Evropi posle Drugog svetskog rata u koji je direktno ukljucena jedna velesila, u ovom slucaju Rusija. To nece ici tako lako, ali se po ekonomskim potezima Rusije mozda i najbolje vidi da je to ono sto im je falilo 2014, kada je ukrajinska vojska bila u rasulu.
@Vladimir Celeketic - veci je problem oslanjanje na EU, koja ce iz ovog sukoba izaci daleko slabija nego sto je u njega usla. Po svoj prilici ce profitirati gospodari rata u SAD, Rusija, kojoj ukrajnska vojska ipak ne moze da se suprotstavi u duzem peridu, i naravno, Kina.
Preporuke:
66
12
13 petak, 06 maj 2022 14:22
Stevan
Malo prestrogo se ovde sudi o ruskim planovima.Prvo,sigurno nije postojao jedan plan da se sve završi za 5 dana.To je možda bila jedna opcija koja je računala sa nespremnošću Ukrajinaca na otpor,ali postoje i druge.Ako su svi NATO generali pričali da je broj od 150 000 ruskih vojnika premalo za okupaciju zemlje,zašto mislimo i da sami ruski oficiri to nisu znali?Kada se bude pisala opšta istorija ovog vremena ratne operacije u Ukrajini će biti spomenute u dve rečenice dok će se ostatak teksta baviti globalnim ratom i reperkusijama na ceo svet svega ovoga. Ljudi zaboravljaju da je napredovanje ruskih trupa u prvoj fazi rata bilo brže nego čuveni blickrig Vermahta (pritom ruske trupe su bile nadjačane u broju ljudi i artiljeriji!),tako da ocena ruske vojske izgleda drugačije kad se to uzme u obzir.Bitke za Kijev najverovatnije nije ni bilo.Da bi se zauzeo Kijev potrebne su verovatno sve ruske snage koje su sada u Ukrajini uz spremnost na velika razaranja (zašto mislimo da Rusi to ne znaju?).
Preporuke:
108
11
14 petak, 06 maj 2022 14:34
da, da potrajaće
rano je još, ali koliko god suludo zvučalo zapad će navlačiti tehniku narednih meseci s ciljem da se razbije ruska artiljerijska supremacija. NATO generali očigledno planiraju da nikakve kontraofanzive ne bude dok ne budu sigurni da mogu poklopiti ruske artiljerijske tačke. Trenutno bi bilo suludo ofanzivne jedinice usmeriti na borbeno polje gde Rusi dominiraju artiljerijom. Pratićemo, ali sve su prilike da će oružje stizati i stizati.
Preporuke:
37
9
15 petak, 06 maj 2022 15:21
Dragan Pik-lon
Jos je rano govoriiti o rezultatima ove denatifikacije Ukrajine.Rusi nisu pobegli od(iz) Kijeva vec u duhu naredbe su ucinili sto treba uciniti.Kijev je danas sve samo ne fasisticka(majdanska)prestonica,Putin je proglasiio i pobedu u Marijupolju iako nije zauzeo ove podzemne katakombe u fabrici gvozdja.Pustiio je civile napolje a ovi stranii placenici ce samii izumreti unutra jer nemaju pacovske kanale ka Briselu ili Vatikanu.Njih ce se vreme resitii.Kao sto pasulj ima svoje trajanje takko ce i njihova borba uzegsti.Uostalom,niko nezna sta je cilj Rusije i Putina.Sta,ako on samo hoce da implementira ''Minski Sporazum''?
Preporuke:
46
12
16 petak, 06 maj 2022 15:47
Miloš Vranje
Realan opis stanja.
Preporuke:
26
33
17 petak, 06 maj 2022 15:54
Plavuša
Ček ček teritorija veličine Ujedinjenog kraljevstva osvojena za 7o dana i to je sporo i malo?
Preporuke:
71
8
18 petak, 06 maj 2022 19:49
Konobar
Putin je hrišćanin, verujući čovek...neće narod da ubija.Kauboji su kauboji a potomci su evropskog ološa i engleskog robijaša...preko vode do slobode i ... kasapili onaj prirodno pitom narod.
Preporuke:
54
7
19 petak, 06 maj 2022 20:37
bravo za komentar
Izvanredna analiza gospodina Vukadinovića. Tačna, argumentovana, realna, sa nažalost obeshrabujućim, ali tačnim zakjučkom.
Preporuke:
19
38
20 petak, 06 maj 2022 22:26
student
Analiza g.Vukadinovica je dobra, ali nije potpuna.


Reakcija USA I Britanije, sa sankcijama je bila izuzetno brza - I jos uvek se traze nacini da poljuljaju rusku ekonomiju.

Evidentno je bilo vec nakon 10dana da imaju efekta, Rublja je pala u odnosu na Dolar gotovo duplo (oko 140 rub za 1dolar).
Medjutum, Rusi su odigrali - I trenutno je Rublja na oko 70rub za 1dolar (pre par dana je stigla I do 65) - sto je odnos nizi nego pre rata u Ukrajini, cak najnizi u poslednjih godinu Dana.


Poslednjih nedelja, takodje je primetan I pad evra u odnosu na rublju.

Bilo bi Dobro, sagledati i ekonomske parametre. I poredjenje sa istorijski slicnim situacijama.
Preporuke:
23
9
21 petak, 06 maj 2022 22:33
nemin
Dužno poštovanje prema autoru i njegovom radu kao i objektivnim analizama i tekstovima.
Preporuke:
16
21
22 petak, 06 maj 2022 23:30
As
tekst vredan svake paznje
Preporuke:
14
15
23 petak, 06 maj 2022 23:58
VKZ
Mnogi su ocekivali da ce Rusija resiti ukrajinski slucaj za dve tri nedelje, sto je krajnje nerealno.Kako je moguce sprovesti demilitarizaciju i denacifikaciju u kratkom roku.Sve ce to potrajati, sto ne znaci da Rusija "trenutno lose stoji".Naprotiv, Rusija se vojno, ekonomski, politicki konsoliduje sto se ogleda u temeljnom svakodnevnom unistavanju protivnika, sistemski i polako.Drugo, ne treba zaboravljati da Rusija de fakto ratuje sa Zapadom sto ce joj pobedu uciniti vecom i znacajnijom.
Preporuke:
35
5
24 subota, 07 maj 2022 00:01
dux
Ako probate da napravite proboj u ratu na nekom delu fronta, neka je 10 km, vi skupite vojsku, hranu, i dzebanu i opet mozda ne ide. Propadne kljucni most, presece neprijatelj komunikaciju, nesto se desi kad treba da klikne ne klikne i nikom nista. Mozda niste imali srece ili je nesto zakazalo ali ofanzive njet! Ovo sto su Rusi do sada uradili malo ko moze. Da su uspeli da Ukrajina kapitulira za 10 dana spaslo bi se 50 000 mrtvih Ukrajinaca do sada. To je bio meki cilj ali se nije desilo i ide se dalje bez drame. Nije to kao da igrate Risiko. Valjda je neko ovde ratovao ofanzivno-znate da je sve tesko. Sto je u Donbasu je bitno i kad se ta grupa armija unisti nece biti vise Ukrajine. Gotovo. Mogu se hvaliti bas mnogo ali realnost je da im vojna pomoc nece nista promeniti. Rus ima prednost u vazduhu, u svemiru, izvidjanju, artiljeriji, mobilnosti, komunikacije (uz snazan elektronski rat), i 200 000 vojnika na teritoriji Ukrajine.
Preporuke:
36
8
25 subota, 07 maj 2022 01:12
neminov
Dužno poštovanje prema autoru i njegovom radu kao i objektivnim analizama i tekstovima.
Preporuke:
13
18
26 subota, 07 maj 2022 02:55
Ah
Prošla su vremena blickriga a kod nas da li zbog ukidanja vojnog roka malo ljudi ima vojnog iskustva za ovakve analize. Rat se danas vodi od Tvitera pa do bojnog polja i što reče jedan Ukrajina pobeđuje na Tviteru a Rusi na terenu. Šta je važnije zaključite sami. U međuvremenu ono što je za nas važnije je da je i Srbija pomoćni front u ratu sa Rusijom gde naravno politikanti i proevropska "elita" duvaju u istu tikvu pa dok tikva ne pukne.
Preporuke:
29
3
27 subota, 07 maj 2022 03:00
siniša
Da bi se analizirala vojna situacija prvo treba nabrojati i po mogućnosti locirati vojne formacije.

Ja sam više puta komentarisao ruske vojne aktivnosti vezane za kontrolu vazduha, mora i kopna. Nećemo se na to više vraćati, bilo je kako je bilo, ko je naučio lekciju naučio je, ko nije nije.

Sada je u ovoj drugoj fazi rata pitanje žive sile.

Obaveštajne službe osmatraju i na karte ucrtavaju gde se nalazi ta živa sila u kojoj brojnosti i kako je utvrđena naoružana, puteve snabdevanja i eventualno mogućnosti dobijanja pojačanja itd.

Dve glavne skupine ukrajinske žive sile su bile i još su uvek na dve lokacije.

1. Marijupolj. Procena 60 000 vojnika. Može se smatrati da je ta nakupina ukrajinske vojske uništenea. Posebno poglavlje kako je bila i jeste utvrđena.

2. Potez Slavjansk i Krematorsk. 60 000 vojnika. Vrlo dobro utvrđeni i naoružani. Trenutno ih Rusi razbijaju.

Ima smisla analizirati grupaciju Slavjansk Krrematorsk. Sve drugo je sekundarnog značaja.
Preporuke:
24
4
28 subota, 07 maj 2022 06:39
ANALITIČAR
01

Rusi dobijaju ovaj rat i lome ukrope na svim pravcima, sada su Rusi počeli i konačno čišćenje Azovstala u Mariupolju, napreduju gore oko Izjuma i stavljaju ukre u beznadežan položaj, sve su bliži Slavjansku i Kramatorsku. Samo od juče napredak Rusa, na mapi dole Mariupolj a gore napredak Rusa oko Gulipolja, Rusija je poslala državne funkcionere u Herson i izjavili su da se Rusija nikada neće povući iz Hersona a Hersonu je vraćen grb iz doba Carske Rusije dok je LNR recimo više okrenuta socilalizmu, LNR bukvalno gazi ukre.

- Samo mala pojašnjenja koliko je do sada Rusija uspjela da oslobodi :

Mariupolj - najveći uspjeh za sada - čak 431 hiljada ljudi, poređenja radi čitav glavni grad Federacije BH federalno Sarajevo sa 5 učih gradskih opština Novi Grad, Ilidža, Centar, Stari Grad i Novo Sarajevo ima maksimum oko 320 000 plus Vogošća, Hadžići i Ilijaš od kojih su neki po 30 kilometara od centra Sarajeva pa svi skupa imaju 410 000 manje od Mariupolja 20 000
Preporuke:
24
5
29 subota, 07 maj 2022 06:51
ANALITIČAR
02

Rusi su oslobodili :

Melitopolj i Berdjansk gradovi kao Kragujevac,

Herson - oko 285 000 kao Niš

Izjum - 30.000

Volnovaha - 21.000

Rubižnoe - 56.000 - skoro kao čitava oblast Srpskog Sarajeva koja ima 65.000 pa povucite paralele o već do sada velikim uspjesima Rusa, pa Jampol ne znam koliko pa Stanica Luganska čini mi se 12.000.

U SSSR Ukrajina je imala 52 miliona pa je zbog većeg umiranja nego rađanja, raspada SSSR i socijalnog sistema, AIDS-a, Černobila pala na nešto ispod 46 mil. na popisu negdje 2012, samo od tada je negativnim natalitetom izgubila oko 3 miliona, to je 43 minus Krim 41 minus Donbas oko 3 miliona to je samo 38 minus Herson i sve ovo što su Rusi oslobodili pa minus milioni ukra koji su pobjegli u Mađarsku i Poljsku Ukropija sada ne da nema 40 miliona, teško da imaju i 30. Katastrofa, čak i korporativni listovi u USA polako priznaju poraz, za CBS Kanađanin NATO plaćenik kazao da je u Donbasu pakao, svaki dan gubici, USA marinci izvlačili poginule.
Preporuke:
26
6
30 subota, 07 maj 2022 12:03
Ivan Grozni
Recimo da se rat sutra završi i da Rusija zadrži delove Ukrajine koje trenutno drži pod okupacijom. Pogledajmo na šta liče Mariupolj i još neki gradovi. Kako će Rusija finansirati obnovu kada je i sama prepuna gradova koji se raspadaju.
Preporuke:
5
35
31 subota, 07 maj 2022 12:55
evidentno
Ključna tačka u ratu ove vrste je 'tonaža'. Doslovno: koliko tona visokog eksploziva jedna strana može izbaciti na drugu - a zatim u kom dometu i sa kojom preciznošću. Strana koja može da pogodi drugu sa više tona visokog eksploziva, sa većeg dometa, i sa većom preciznošću, doslovno 'ubija' drugu stranu. Artiljerija je jednostavno najbolji način za isporuku te 'tonaže' eksploziva na neprijatelja: nikakva vazdušna snaga i ništa manje ne može se meriti s količinom eksploziva koju artiljerija može isporučiti neprijatelju.

Ukrajinci su u posljednja dva meseca uglavnom koristili svoje stare samohodne haubice 2S1 Gvozdika i vučne haubice D-30. Obe su bile nadmašene ruskim 2S19 većeg dometa, što je zauzvrat značilo da su većinu vremena morali da budu u pokretu, kako bi izbegli vatru protiv baterije, umesto da pucaju. NATO-ove haubice kalibra 155 mm trebale su to promeniti, jer ispaljuju laserski navođene granate.
Čeka se dovoljan broj nato artiljerije i nephodna obuka.
Preporuke:
4
18
32 subota, 07 maj 2022 12:57
Sale
Sasvim realan i korektan tekst g Vukadinovica.Samo se ne bih slozio da je najveci dobitnik USA.Amerika je moxda trenutni dobutnik,ponovo su potcinili Evropu,kojoj ce prodavati oruzje i davati kredite za isto to oruzje.Uz novu ideolosku indoktrinaciju.Ali oni su u opafanju,u samoj Americi je ekonomski i ideoloski haos i podele.Glavni dobitnik u medjucivilizacijskom ratu kao sto je ovaj,je ona civilizacija koja u njemu ne ucestvuje.To je ovde Kina...
Preporuke:
16
3
33 subota, 07 maj 2022 13:01
spustit loptu
Pogledajte profesora Milinovića, ladne glave gotovo dva sata odlicna analiza. Vise volim njega raketara cuti nego da mi pisu ovi sto razmisljaju srcem. Verovatno da je pokojni Laza ziv ne bi mu bilo prijatno sve cuti, ali je tako
Preporuke:
5
12
34 subota, 07 maj 2022 13:10
povod
U ratu protiv Rusije - US, UK i njihove EU sluge, koriste čudne metode.

Prekjuče je NY Times objavio da američke obaveštajne službe pomažu Ukrajini i daju informacije tj koordinate u vezi tačne lokacije ruskih generala u cilju likvidacije.

“The United States provides battlefield intelligence to help Ukraine defend their country,” Pentagon press secretary John Kirby said during a media briefing on Thursday."


Juče je Pentagon tu vest demantovao.

" Ukraine combines information that we and other partners provide with the intelligence that they themselves are gathering, and then they make their own decisions and they take their own actions,” he said.
Kirby’s remarks echoed the statements made by the National Security Council spokeswoman Adrienne Watson, who also insisted that US intelligence wasn’t provided to the Ukrainian forces “with the intent to kill Russian generals.”

U medjuvremenu, dotični generali se pojavljuju u javnosti.

Kome treba verovati ?
Preporuke:
9
1
35 subota, 07 maj 2022 13:22
fakat
U ratnim pohodima zapad koristi prodornost i brzinu ali površnost je njihova glavna mana .

Istok ima sporije i na prvi pogled, slabije strategije, ali zato temeljnije.

Tačno je da trenutno SAD, VB i njihove EU marionete vode rat protiv Rusije ( a i sa Kinom počinju prepirke) no veliki broj zemalja nije raskinuo ni ekonomske ni bilo kakve druge veze sa Rusijom.

Te zemlje se sve više bude i odbijaju da slušaju kolonizatore i bandite kojima je jedini cilj da maximalno opljačkaju druge narode.

Ceo svet priča o tome, nema potrebe za cenzurom.
Preporuke:
11
2
36 subota, 07 maj 2022 13:42
mašinerija laži
Dodatak na analizu- U borbi protiv Rusije i ostalih, zapadna medijska mašinerija laži igra ogromnu ulogu.

Nemački mediji su uklonili izjavu žene koja je izašla iz pakla Azovstala i koja govori da ukrajinski nacisti koriste civile kao živi štit i ne dozvoljavaju njihovu evakuaciju.
Preporuke:
17
2
37 subota, 07 maj 2022 15:17
siniša @ ivan grozni
Pre dvadesetak godina sam video paralelno doumiranje i uzdizanje gradova.

To je bio prvi i neizbežni utisak Nju Jorka. To isto sam video u Londonu.

Danas je to prvi utisarbiji. k kada dođeš u Beograd. Išao sam poslom, veštačio sam neke stvari po svim gradovima u Srbiji. Od Zaječara i Bora, do Šapca i Novog Sada.

Važi za sve gradove sveta.

Jedan deo grada odumire, rekli biste raspada se u ruševinama, zapuštenosti, užasu. A samo dvesta metara odatle niče novi deo u staklu, sa širokim bilevarima i cvetnim lejama.

U tom mom čuđenju sam shvatio da i gradovi kao i ljudi u jednom segmentu odumiru u drugom se uzdižu. Ne samo delovi nego i čitavi.

Mariupolj je posebna priča. Videćemo šta tu nestaje, a šta će nastati.
Preporuke:
9
4
38 subota, 07 maj 2022 15:22
Najbolji prijatelj prvi upozorava
Još pre 33 godine vispreni su predosećali, a pametni znali da se ovo sprema, da su Srbi, kao "mali", tek potrošni pokusni kunići pred udar na "velike" Ruse.

Za propuštenim žaliti ne vredi, već zavojevaču pronaći slabu tačku (a svako je ima) i odlučno udariti po njoj. I da je znam, nebih je javno opisivao, ali svakako da imperijalno-kolonijalna (i postkolonijalna) pohlepa nije uopšte, pa ni "evropska vrednost".
Preporuke:
15
3
39 subota, 07 maj 2022 15:59
Ivan Grozni
@siniša

Jedan stvar je kada se gradovi razvijaju ili propadaju u mirnodopskim uslovima. A sasvim je drugo kada se uništavaju ratnim razaranjima. Rusija nema mogućnosti da obnovi mnogo manje gradove od Mariupolja.
Preporuke:
4
21
40 subota, 07 maj 2022 17:32
Rajko
Važan je rezultat: Krim je Rusija. Donbas nezavistan. Herson slobodan. Harkov i Odesa uskoro.Rusi se polako šire jer paze na civile a Ukre više teraju nego što ih ubijaju. Znaju da je većina ukrajinskih vojnika seljačka omladina. Mobilisana na silu i gurnuta u borbu skoro bez obuke. Nacisti i natovci ih guraju u prve redove a sebe paze. Zapadno oružje stiže ali ga Rusi pretvaraju u staro gvožđe, Gradove će obnoviti.
Preporuke:
18
2
41 subota, 07 maj 2022 17:35
siniša @ ivan grozni
Nemoj se ti meni potresati zbog toga.

Prepasaće se nekako i bez obnove Mariupolja.U Beredjanki i Melitopolju nije ni prozor polomljen.

Donjeckaa republika je i veća i bogatija od Hrvatske i ima otprilike isto stanovnika. Imaju rudnike uglja, imaju koksare, imaju osim Marijupolja još jedanaest željezara, imaju Šahtjor ( šahtjor znači rudar ) i imaju luku. Takođe imaju i velike žitnice, sve u Donjeckoj republici. Snabdevaju pšenicom celu Francusku. Velike pare tamo leže. I sve su ruske. Mislim na Ruse iz Donjecka. Strane gulikože više tamo nogom kročiti neće.
Preporuke:
21
4
42 subota, 07 maj 2022 18:45
Garibalj
Zapadna Evropa i dobar deo ostatka sveta živi u Pakšu SAD-u.
Preporuke:
6
2
43 subota, 07 maj 2022 22:45
Ivan Grozni
@sinišaZanimljiva je ta priča o Rusiji.
Preporuke:
3
10
44 nedelja, 08 maj 2022 16:37
Beograđanin
Slažem se sa ocenom da je Amerika izazvala ovaj rat gurajući Ukrajinu protiv Rusije.
Preporuke:
4
1
45 ponedeljak, 09 maj 2022 12:54
Cica Gorio
Postovani gospodine Vukadinović,
Sjajnu analizu ste objavili, zadovoljstvo je što se na ovom portalu mogu naci objektivniji prikazi trenutnog sukoba u Ukrajini. Mislim da takav vid analiza upravo manjka. Objektivno i nepristrasno.
Svako dobro, i vama i vašim saradnicima, gospodina Samardžića bih posebno izdvojio.

Ps. Ako ovo cita lice pod pseudonimom Oliver Kromvel, nadam se i vašem osvrtu na trenutnu situaciju, vaše komentare čitam sa velikim zadovoljstvom.
Preporuke:
2
0
46 utorak, 10 maj 2022 12:47
...
Ako su racunali na brzu pobedu, rusi su budale. Pa vec je bilo reci da bi Poljska i Ukrajina zajedno mogle pobediti Rusiju, ako ova ne bi koristila atomsko naoruzanje.

Drugo, neki od generala u ruskoj vojsci danas, to su oficircici koji su se izlegli u doba Jeljcina i Cubajsa, liberalizacije i tranzicije potpomognute partnerima sa Zapada, skolovani na NATO seminarima (jeste, kao Ponos), i koji su danas IZDAJNICI Rusije. Putin svake godine smenjuje desetine takvih, ali nije uspeo da tu gamad iscisti. A takvih izdajnika ima i u civilnoj administraciji. Izdajnika, koji su, na primer, naredili da humanitarna pomoc koja se iz Rusije salje stanovnistvu na oslobodjenoj teritoriji ne pusta, jer nema ispecatirane sertfikate i placenu carinu. Izdajnika, koji su zatvorili Rusko-Ukrajinsku granicu za izbeglice iz Ukrajine, pa su ovi morali da beze u Poljsku, pa iz Poljske u Belorusiju, pa tek tako u Rusiju. A onda su izdajnici zatvorili i Rusko-Belorusku granicu za izbeglice iz Ukrajine.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner